Történetünk
Vállalatunk 2015 óta foglalkozik vendéglátóhelyek és éttermek kiszolgálásával. Kezdetben éttermi honlapokkal, applikációkkal, rendelési felületekkel és marketinggel foglalkoztunk. Akkoriban még 2 személyes vállalatunk fő célja az egységek tisztességes és minőségi szolgáltatása volt. Már akkor is alapértéknek tartottuk az őszinteséget. Ekkor jött el az idő, hogy megtaláltuk azt a szolgáltatást, amivel igazán tudunk a mindennapokban előrelépést kezdeményezni.
A vendéglátó szoftver ötlete sok beszélgetés útján jött velünk szembe, mivel már akkor is folyamatosan tartottuk a kapcsolatot vendéglátó partnereinkkel. Ők jelezték számunkra, hogy ezen a piacon nagyon elmaradottak a résztvevők, leginkább csak 90-es és 2000-es évekbeli szoftverek voltak, akik nem fejlődtek a piaci igényekkel együtt. 2019-ben indítottuk el az Orsys Éttermi Szoftver első MVP verzióját. Azóta is a partnerekkel együttműködve fejlesztjük, javítjuk és egészítjük ki a szoftverünk.
Miben vagyunk mások?
Vállalatunk fő megkülönböztető ismérve a hozzáállás, őszinteség és fejlődni akarás. Partnereinkre sosem tekintünk pénztárcaként, hanem fontos pillérként. Minden ügyfelünkkel jó kapcsolatot ápolunk, figyelünk rájuk és kéréseiket a legjobb tudásunk szerint kiszolgáljuk. Ezeket az emberi tulajdonságokat a vállalatunk alapértékének is meghatároztuk, ezért minden munkatársunk tudhatja, mit várunk el tőle.
Filozófiánk
Az itt meghatározott alapértékek vezetik vállalatunk és irányt mutatnak nekünk a jó és nehéz időkben is.
Őszinteség és tisztesség
Nagyon fontos alapítóink és vállalatunk számára az őszinteség és tisztesség. Hosszú távon csak is megfelelő magatartással lehet a célokat elérni. Úgy gondoljuk, hogy a hosszú távú és virágzó kapcsolatok és partnerségek alappillére az, hogy senkit nem verünk át. A hazugságok és simliskedés a szemünkben csak időt és energiát igényelnek, amit fordíthatunk a fejlődésre, jó partneri kapcsolatra vagy bármi más hosszútávon hasznos tevékenységre.
Alázatosság
A Vállalat minden szolgáltatása ezt a filozófiát tükrözi. Fontosnak tartjuk az “állandóan kezdők legyünk” hozzáállást ami lehetővé teszi, hogy felfigyeljünk és észrevegyük a változást és hogy ne legyünk elbizakodottak. Igenis mindenkinek lehet jó ötlete és számunkra fontos, hogy minden munkatárs és partner részt vegyen a vállalat életében.
Egy csapat, egy cél
Ebben a hajóban közösen vagyunk benne, együtt evezünk, közösen sírunk és nevetünk. hosszútávon csakis a win-win lehetőségekkel lehet változást teremteni. Legyen szó partnerről vagy munkatársról, a cél és misszió azonos és csak együtt lehet eljutni oda.
Tanulás és fejlődés
Az irány adott. Mindig egy picit jobbnak lenni, előre haladni és fejlődni. Ezt várjuk el saját magunktól és munkatársainktól is. Az egész vállalat erre a fő filozófiára épült. Ne mi mondjuk meg, hogyan kell működnie valaminek, hanem a piacon lévő szakértők, tulajdonosok és vendéglátó vezetőknek legyen a legnagyobb beleszólása.
Kedvesség
Ugyanannyi energia morcosnak, közönyösnek, vagy akár bunkónak lenni, mint kedvesnek. Akkor miért ne legyünk mindig kedvesek? Nem csak a mi életünket de a körülöttünk lévőkét is jobbá teszi. Figyeljünk egymásra és törődjünk egymással.