Ebben a dokumentumban a különböző marketing integrációkat és az e-mail küldés beállításokat mutatjuk be. Marketing integrációk lényege, hogy pontos visszajelzést kapjanak a hirdetéskezelők arról, melyik hirdetés mennyi bevételt hozott, az e-mail küldéssel pedig elérheted, hogy saját céges e-mailedről küldjük a vásárlóknak a levelet.
Ebben a dokumentumban található információk csak az éttermi honlap működésére vonatkoznak.
Az adminisztrációs felületen az “Éttermi honlap” alatt az “Integrációk” menüpontban találhatod ezeket a beállításokat.
Statisztikai szoftverek integrálása
Az első tab az oldalon a “Marketing” tab. Itt állítható be a Google, Facebook és egyéb statisztikai rendszer. Amennyiben online hirdetéseket készítesz az egységnek, ez a lépés kötelező, hogy pontos visszajelzéseket láthass a hirdetések minőségéről és működéséről.
Google GA4
Amennyiben rendelkezel Google Analytics-el akkor a GA4 típusú kódokat tudod az éttermi honlapba integrálni. Másold ki a követőkódod és az oldalon a “Google GA4 mérési azonosító” részre illeszd be. Ezután nincs további teendő.
Milyen eventeket küld a honlap?
Oldal megnyitása - minden adat az oldalról és látogatóról,
Keresés - kereső szó,
Termék részletek - megnyitott termék információk,
Kosárba rakás - aktuális termék minden adata plusz kosár,
Kosárból törlés - törölt termék minden adata plusz kosár,
Rendelési folyamat lépései - rendelési oldalon a különböző lépések és azok minden információja,
Kuponkód használat - beváltott kupon minden adata,
Sikeres rendelés - rendelés részletei
Facebook Pixel
Amennyiben rendelkezel Facebook Pixel-lel akkor a “Facebook Pixel ID” mezőbe másold be az azonosítód. Ezután nincs további teendőd.
Milyen eventeket küld a honlap?
Oldal megnyitása - minden adat az oldalról és látogatóról,
Keresés - kereső szó,
Regisztráció - felhasználó regisztráció véglegesítése,
Termék részletek - megnyitott termék információk,
Kosárba rakás - aktuális termék minden adata plusz kosár,
Rendelés megkezdése - rendelés részletei,
Vásárlás - rendelés sikeres leadása
Barion Pixel
Ez az integráció a Barion fizetési mód üzemeltetéséhez és jutalék csökkentéséhez szükséges. Amennyiben nem használsz Barion fizetést az oldalon ezt nem kell megadni. A Barion elfogadóhely adatai között található a Barion Pixel ID, ezt kell bemásolni az azonosító mezőbe. A BASE vagy FULL típus pedig azt jelzi, mennyi adat van küldve a Barion felé, felhasználhatják-e marketingre. Választás előtt mindenképpen egyeztess a Barionnal a jutalék mértékéről.
Levelezés és egyedi e-mail cím
A “Levelezés” tabra kattintva tudod kezelni a kiküldött levelek tartalmát és hogy honnan küldje a rendszer a levelet.
Egyedi e-mail cím SMTP beállítások
Az SMTP beállításokkal lehet elérni, hogy a céges, akár egyedi domainnel e-mail címedről tudjuk küldeni a különböző rendeléssel kapcsolatos leveleket, például sikeres rendelés e-mail.
Javasoljuk, hogy állíts be egyedi e-mail címet mert enélkül egy weboldal-ettermeknek.hu domaines feladó lesz a levelekben. Beállítás nélkül nem tűnik olyan professzionálisnak és kisebb esély van rá, hogy nem spambe érkezik.
A következő SMTP beállításokra lesz szükséged a beállításhoz:
SMTP host
SMTP port
SMTP felhasználónév
SMTP jelszó
SMTP küldő e-mail cím
Alapértelmezett válaszcím: Ha a felhasználók válaszolnak a küldött levélre, akkor erre a címre érkezik meg. Akkor szükséges, ha nem figyelitek a küldő címet, hanem van egy ügyfélszolgálatos e-mail cím vagy mert az Orsys e-mail rendszerét használjátok.
E-mail tartalmak
A következő részben a kiküldött levelek tartalmát tudod szerkeszteni.
Módosítható e-mailek:
Sikeres rendelés e-mail
Rendelés sztornó e-mail offline fizetés esetén
Rendelés sztornó e-mail online fizetés esetén
Rendelés sztornó e-mail online fizetés esetén (visszatérítés nélkül)
Sikeres rendelés utáni automata értékelés