Ugrás a fő tartalomra

Éttermi honlap marketing és e-mail integrációk

Egyszerű és gyors marketing integrációk és helyes SMTP levélküldés beállítása

Több mint 2 hónappal ezelőtt frissítve

Ebben a dokumentumban a különböző marketing integrációkat és az e-mail küldés beállításokat mutatjuk be. Marketing integrációk lényege, hogy pontos visszajelzést kapjanak a hirdetéskezelők arról, melyik hirdetés mennyi bevételt hozott, az e-mail küldéssel pedig elérheted, hogy saját céges e-mailedről küldjük a vásárlóknak a levelet.

Ebben a dokumentumban található információk csak az éttermi honlap működésére vonatkoznak.

Az adminisztrációs felületen az “Éttermi honlap” alatt az “Integrációk” menüpontban találhatod ezeket a beállításokat.


Statisztikai szoftverek integrálása

Az első tab az oldalon a “Marketing” tab. Itt állítható be a Google, Facebook és egyéb statisztikai rendszer. Amennyiben online hirdetéseket készítesz az egységnek, ez a lépés kötelező, hogy pontos visszajelzéseket láthass a hirdetések minőségéről és működéséről.

Google GA4

Amennyiben rendelkezel Google Analytics-el akkor a GA4 típusú kódokat tudod az éttermi honlapba integrálni. Másold ki a követőkódod és az oldalon a “Google GA4 mérési azonosító” részre illeszd be. Ezután nincs további teendő.

Milyen eventeket küld a honlap?

  • Oldal megnyitása - minden adat az oldalról és látogatóról,

  • Keresés - kereső szó,

  • Termék részletek - megnyitott termék információk,

  • Kosárba rakás - aktuális termék minden adata plusz kosár,

  • Kosárból törlés - törölt termék minden adata plusz kosár,

  • Rendelési folyamat lépései - rendelési oldalon a különböző lépések és azok minden információja,

  • Kuponkód használat - beváltott kupon minden adata,

  • Sikeres rendelés - rendelés részletei

Facebook Pixel

Amennyiben rendelkezel Facebook Pixel-lel akkor a “Facebook Pixel ID” mezőbe másold be az azonosítód. Ezután nincs további teendőd.

Milyen eventeket küld a honlap?

  • Oldal megnyitása - minden adat az oldalról és látogatóról,

  • Keresés - kereső szó,

  • Regisztráció - felhasználó regisztráció véglegesítése,

  • Termék részletek - megnyitott termék információk,

  • Kosárba rakás - aktuális termék minden adata plusz kosár,

  • Rendelés megkezdése - rendelés részletei,

  • Vásárlás - rendelés sikeres leadása

Barion Pixel

Ez az integráció a Barion fizetési mód üzemeltetéséhez és jutalék csökkentéséhez szükséges. Amennyiben nem használsz Barion fizetést az oldalon ezt nem kell megadni. A Barion elfogadóhely adatai között található a Barion Pixel ID, ezt kell bemásolni az azonosító mezőbe. A BASE vagy FULL típus pedig azt jelzi, mennyi adat van küldve a Barion felé, felhasználhatják-e marketingre. Választás előtt mindenképpen egyeztess a Barionnal a jutalék mértékéről.


Levelezés és egyedi e-mail cím

A “Levelezés” tabra kattintva tudod kezelni a kiküldött levelek tartalmát és hogy honnan küldje a rendszer a levelet.

Egyedi e-mail cím SMTP beállítások

Az SMTP beállításokkal lehet elérni, hogy a céges, akár egyedi domainnel e-mail címedről tudjuk küldeni a különböző rendeléssel kapcsolatos leveleket, például sikeres rendelés e-mail.

Javasoljuk, hogy állíts be egyedi e-mail címet mert enélkül egy weboldal-ettermeknek.hu domaines feladó lesz a levelekben. Beállítás nélkül nem tűnik olyan professzionálisnak és kisebb esély van rá, hogy nem spambe érkezik.

A következő SMTP beállításokra lesz szükséged a beállításhoz:

  • SMTP host

  • SMTP port

  • SMTP felhasználónév

  • SMTP jelszó

  • SMTP küldő e-mail cím

  • Alapértelmezett válaszcím: Ha a felhasználók válaszolnak a küldött levélre, akkor erre a címre érkezik meg. Akkor szükséges, ha nem figyelitek a küldő címet, hanem van egy ügyfélszolgálatos e-mail cím vagy mert az Orsys e-mail rendszerét használjátok.

E-mail tartalmak

A következő részben a kiküldött levelek tartalmát tudod szerkeszteni.

Módosítható e-mailek:

  • Sikeres rendelés e-mail

  • Rendelés sztornó e-mail offline fizetés esetén

  • Rendelés sztornó e-mail online fizetés esetén

  • Rendelés sztornó e-mail online fizetés esetén (visszatérítés nélkül)

  • Sikeres rendelés utáni automata értékelés

Választ kapott a kérdésére?