Az Orsys éttermi szoftverben nem csak egy egységet lehet üzemeltetni és felügyelni, hanem lehetőség van akár több egység vagy több márka (szaknyelven szellem konyha) kezelésére is. Ebben a cikkben összefoglaltuk neked, hogy mikor érdemes ezt a lehetőséget használnod és milyen előnyökkel és hátrányokkal járhat a számodra.
Szellem konyha, azaz egy helyen lévő több egység üzemeltetése
Szellem konyha története akkor kezdődött, amikor megnyíltak az első kiszállításos éttermek. Nem összekeverendő a szellem étteremmel. Szellem étterem az, amikor egy nagyobb márkának több helyen üzemel konyhája, ahol csak a kiszállítással foglalkoznak, hogy gyorsabban ki tudják szállítani az ételeket a környéken, míg a szellem konyha nem feltétlen kötődik egy márkához sem, lényege, hogy egy helyen akár több márka is kiszolgálható legyen.
Magyarországon a szellem konyha az elterjedtebb változat, a legtöbb étteremnél szokták alkalmazni.
Pontosan mire hasznos egy szellem konyha:
Több márkát is üzemeltethetsz egy konyhából, így a vásárlók számára több lehetőséget kínálsz, de mégis egy helyre fizetnek.
Egy pizzériából nem szoktak főételt rendelni a vásárlók, ugyanúgy egy étteremből sem mindig választják a pizzát. Ezért ha több különböző ételt készítesz, például tálakat és pizzákat is, akkor érdemes lehet külön márkát és szellem konyhát létrehozni rá, amelyek teljesen az étlaphoz igazodnak.
Egy konyhában több márkát tudsz üzemeltetni, amik eltérnek fogyasztási időben, így folyamatosan maximumon tudod tartani az üzemet és csökkenteni a kiadásokat.
Ugyanazok a futárok több márka rendeléseit is tudják teljesíteni így csökkentheted a holtidőt.
Abban az esetben, ha több márkát üzemeltetsz és hirdetsz, akkor érdemes az Orsys rendszerében is külön kezelni ezeket. Amikor több egységed van regisztrálva az Orsys-ban, akkor Te, mint tulajdonos, mindegyikhez hozzáférsz az adminisztrációs felületen az egység választó segítségével, viszont a munkatársakat kezelheted, hogy ki mihez férhet hozzá. Amikor egy munkatárshoz több éttermet is hozzárendelsz, akkor a POS felületen ugyanúgy megjelenik egy étterem választó, ahol kiválaszthatja, melyik éttermet kezeli és hova vesz fel telefonos rendeléseket.
POS felületen a kiszállításos rendeléseknél az összes étterem rendelése jelenik meg, viszont a rendelés kártyájában látható, melyik étterem kapta a rendelést. Ez a funkció azért hasznos, mert a diszpécsernek nem kell az éttermek között lépkedni azért, hogy lássa hova milyen rendelések érkeztek.
Amikor több egységed van regisztrálva hozzánk, akkor az adminisztrációs felületen az étlapot, megrendelőket, alapanyagokat és minden statisztikát külön kezelhetsz, így pontosan láthatod, hogy melyik egységed mennyi profitot termel és melyik egységre érdemes több figyelmet fordítani.
Más helyen lévő egységek üzemeltetése
Leggyakrabban a franchise üzemeltetés vagy terjeszkedés alkalmával jöhet elő az az eset, amikor több egység is üzemel azonos tulajdonossal. Ezt az Orsys rendszerében nagyon jól le lehet kezelni, hogy külön láthatóak legyenek ezek az egységek.
Miért hasznos külön egységeket regisztrálni az Orsys-ban:
Minden egységnek külön van raktárkészlete és alapanyag listája, továbbá az étlap is teljesen külön kezelhető, emiatt az apró eltérések könnyedén kezelhetőek.
Külön látszódnak a statisztikák, hogy melyik egység hogyan teljesít.
Külön kezelhetőek a munkatársak, hogy melyik helyen kik dolgoznak és mihez férnek hozzá.
Abban az esetben, ha több márkát üzemeltetsz és hirdetsz, akkor érdemes az Orsys rendszerében is külön kezelni ezeket. Amikor több egységed van regisztrálva az Orsys-ban, akkor Te, mint tulajdonos, mindegyikhez hozzáférsz az adminisztrációs felületen az egység választó segítségével, viszont a munkatársakat kezelheted, hogy ki mihez férhet hozzá. Amikor egy munkatárshoz több éttermet is hozzárendelsz, akkor a POS felületen ugyanúgy megjelenik egy étterem választó, ahol kiválaszthatja, melyik éttermet kezeli és hova vesz fel telefonos rendeléseket.
Új egység regisztrálása az Orsys-ba
Ha szeretnél egy új egységet regisztrálni az Orsys rendszerébe, akkor keresd fel kapcsolattartó munkatársainkat, vagy írj e-mailt az [email protected] e-mail címre.
Havidíjak és előfizetés
Az Orsys rendszerében minden egységnek külön csomagja és havidíja van, így teljesen egyénre szabható a különböző egységek működése és kiegészítő csomagjai. Tehát lehetőség van arra, hogy egyszerre akár Mini és Alap csomagos étterem is használható legyen, továbbá az egyik egységnél bekapcsolható egy kiegészítő csomag, ami a másiknál nincs bekapcsolva.