Ugrás a fő tartalomra
NTAK hibaelhárítás

NTAK-al kapcsolatos hibák és azok megoldása egy helyen.

Frissítve ezen a héten

“Küldés kihagyva” tranzakció státusz

Az NTAK adatszolgáltatásnál a rendelések elküldésénél a “Küldés kihagyva” státusz három esetben fordulhat elő:

  • Nincs beállítva NTAK tanúsítvány,

  • Nincs aktív NTAK tanúsítvány,

  • Rendelés azelőtt lett sztornózva, hogy a szoftver felküldte volna az NTAK számára.

Ahhoz, hogy megtudd melyik eset áll fenn a következőt kell tenned:

  • Nyisd meg a böngészőben az Orsys adminisztrációs felületét.

  • Kattints a bal oldali menüben az “NTAK” majd a “Beállítás” menüpontra.

  • Ha a megnyitott oldalon nincs a táblázatnak egy sora sem akkor nincs beállítva NTAK tanúsítvány, ebben az esetben olvasd el a NTAK beállítási útmutató cikkünk a tanusítvány beállításához.

  • Ha van már tanúsítvány de nem aktív, akkor aktiváld.

Amennyiben továbbra is néha előfordul ez a tranzakció státusz, akkor az amiatt lehet, hogy a rendelés azelőtt lett sztornózva, hogy felküldtük volna az NTAK rendszerébe. Ezt úgy tudod ellenőrizni, hogy a rendelés azonosító sorban kattintasz a szemecske ikonra és az új oldalon ellenőrzöd milyen státusza van a rendelésnek.

Választ kapott a kérdésére?