“Küldés kihagyva” tranzakció státusz
Az NTAK adatszolgáltatásnál a rendelések elküldésénél a “Küldés kihagyva” státusz három esetben fordulhat elő:
Nincs beállítva NTAK tanúsítvány,
Nincs aktív NTAK tanúsítvány,
Rendelés azelőtt lett sztornózva, hogy a szoftver felküldte volna az NTAK számára.
Ahhoz, hogy megtudd melyik eset áll fenn a következőt kell tenned:
Nyisd meg a böngészőben az Orsys adminisztrációs felületét.
Kattints a bal oldali menüben az “NTAK” majd a “Beállítás” menüpontra.
Ha a megnyitott oldalon nincs a táblázatnak egy sora sem akkor nincs beállítva NTAK tanúsítvány, ebben az esetben olvasd el a NTAK beállítási útmutató cikkünk a tanusítvány beállításához.
Ha van már tanúsítvány de nem aktív, akkor aktiváld.
Amennyiben továbbra is néha előfordul ez a tranzakció státusz, akkor az amiatt lehet, hogy a rendelés azelőtt lett sztornózva, hogy felküldtük volna az NTAK rendszerébe. Ezt úgy tudod ellenőrizni, hogy a rendelés azonosító sorban kattintasz a szemecske ikonra és az új oldalon ellenőrzöd milyen státusza van a rendelésnek.