Ugrás a fő tartalomra
Minden kollekcióÁltalános funkciók
Kosár és termék kedvezmények
Kosár és termék kedvezmények
Frissítve több mint egy héttel ezelőtt

Az étlapnál már foglalkoztunk a specifikusan egy termékre adott fix kedvezményekkel, ennek az étlap kezelés cikkben olvashatsz utána. Ez a cikk a teljes kosárra vagy egy-egy termékre adott ideiglenes kedvezményekkel foglalkozik.

Ezt a funkciót a leggyakrabban három esetben szokták használni:

  • probléma történt a rendelés teljesítésekor, ezért egy vagy több termékből kedvezményt adunk a vásárlónak,

  • visszatérő vásárló teljes rendelésre vonatkozó kedvezménye,

  • hirdetésre kupon kedvezmény felhasználása, például weboldalon keresztül rendelve 10% vagy telefonon keresztül rendelve 10% kedvezmény jár.

Kedvezmény beállítása és típusai

A rendszerben két külön szolgáltatásra külön lehet beállítani a kedvezményt: helyszíni és kiszállítós rendelésekre. Emiatt mi is külön szedjük majd, hogy melyiket hol lehet beállítani, de a kedvezmény választható típusai megegyeznek mindkét szolgáltatás esetén.

Kiszállításra adott kedvezmény beállítása

Telefonon érkező kiszállítós és elviteles rendelésekre az adminisztrációs felület “Beállítások” alatt található “Kiszállítás” menüpontra kattintva, a “Kedvezmények” tab alatt van lehetőség beállítani.

Itt megadható, hogy használható-e a kedvezmény, ha igen, akkor milyen típusban és milyen értékekkel, továbbá hogy egész rendelésre vagy termékekre is lehet adni, külön-külön.

Helyben fogyasztásra adott kedvezmény beállítása

Helyben fogyasztás esetén, tehát asztalos és gyors kiszolgálós rendelésekhez az adminisztrációs felületen a “Beállítások” alatt a “Beülős” menüpontban, a “Kedvezmények” tabra kattintva állítható be.

Itt megadható, hogy használható-e a kedvezmény, ha igen, akkor milyen típusban és milyen értékekkel, továbbá hogy egész rendelésre vagy termékekre is lehet adni, külön-külön.

Kedvezmény típusai

Három különböző típus közül lehet választani bármely szolgáltatás esetén:

  • Nincs kedvezmény - ilyenkor ezekre a rendelésekre nem adható manuális kedvezmény.

  • Előre megadott kedvezmény - ilyenkor az adminisztrációs felületen beállított három érték közül választhat a munkatárs a POS felületen. Meg kell adni a kedvezmény mértékét is.

  • Egyedi kedvezmény - ilyenkor egyedileg 0-100 közötti bármekkora százalék értéket megadhat a munkatárs a POS felületen.

Javaslat: az egyedi kedvezményt csak akkor használd, ha megbízol munkatársaidban vagy Te dolgozol az étteremben. Visszaélni nem lehet ezzel a funkcióval, mert rendszerünk folyamatosan menti az adott kedvezményeket és azok törlését, így utólag visszanézhető minden tevékenység.

Választ kapott a kérdésére?