Ugrás a fő tartalomra
Minden kollekcióKezdő lépések
Előfizetések, csomagok és azok kezelése
Előfizetések, csomagok és azok kezelése

Csomagok leírása

Frissítve több mint egy héttel ezelőtt

Az Orsys rendszerében több előfizetés és kiegészítő csomag található, hogy minden partnerünk teljesen az igényeire szabhassa szoftverünk. Minden partnernek szüksége van egy úgynevezett “Fő csomagra”. A fő csomag használata szükséges a szoftver használatához. Ezen felül korlátlan számban választhat hasznos kiegészítő funkciókat, amik gyorsítják a munkafolyamatokat és extra funkciókkal egészítik ki a szoftver működését.

Fő csomagok

Jelenleg 3 fő csomag közül lehet választani:

  • Mini csomag: kifejezetten a büfés és gyors kiszolgálós vendéglátó egységek részére,

  • Alap csomag: tartalmazza a legtöbb olyan funkciót, ami egy beülős és/vagy kiszállítós étteremnek, bárnak, hamburgerezőnek, stb. szüksége lehet,

  • Prémium csomag: tartalmazza az alap csomag minden funkcióját továbbá a legtöbb kiegészítő csomagot, így egy fix havidíjjal igénybe vehető az Orsys legjava.

A fő csomagokról részletesen itt tájékozódhatsz: https://www.orsys.hu/arak

Fő csomag váltás

Az adminisztrációs felületen van lehetőség a fő csomag váltásra.

Ha csomagot szeretnél váltani, akkor látogass el a “Beállítások” alatt az “Előfizetések” menüpontra. Itt láthatod, hogy éppen melyik az aktuális csomagod, amit használsz és hogy hány nap van kifizetve. A kívánt csomag jobb oldalán látható a “Csomag váltás” gomb. Erre kattintva megkérdezi a rendszer, hogy biztosan szeretnél váltani?

A már kifizetett napok nem vesznek el. Ha kisebb csomagra váltasz, akkor az aktuális csomagod lejárta után használhatod az új előfizetést, ha pedig nagyobbra váltasz, akkor a különbözetet kell csak kifizetni.

Hűségidő közben is van lehetőség a fő csomag váltására, de lemondani nem lehet.

Kiegészítő csomagok

Az Orsys szoftver több extra kiegészítő csomaggal is rendelkezik, hogy minden partnerünk teljesen az igényeire szabhassa a szoftverünk funkcióit. Részletes tájékoztatásért látogass el a https://www.orsys.hu/arak oldalra vagy az adminisztrációs felületen a “Beállítások” alatt az “Előfizetések” menüpontra.

E-pénztárgép kiegészítő csomag

Ezzel a kiegészítővel könnyen integrálható több online pénztárgép is, ezáltal egy adóügyi bizonylat kiállítása akár automatikusan is nyomtatható. A bizonylaton minden ÁFA kulcs és adat az Orsys rendszeréből olvasódik ki, ezzel csökkentve a hibázási lehetőséget.

A pénztárgép integráció menetéről itt olvashatsz részletesebben: Pénztárgép integráció

Raktárkészlet, receptúra és standolás kiegészítő csomag

Beállítható az Orsys rendszerébe a raktárkészlet, akár több helyiséget is egyszerre kezelve, megadható a termékekhez a receptúra és részletes standolási lehetőségekkel ellenőrizhető az aktuális állás. Ezek mellett bevételezéskor a rendszer kiszámolja a termékek bekerülési költségeit és értesítést küld, ha az egyik alapanyag fogyóban van.

Raktárkészlet kezeléséről és beállításáról itt olvashatsz: Raktárkészlet kezelés

Bankkártya használat

Az Orsys használatához minden esetben szükséges megadnod egy bankkártyát, ahonnan a rendszer automatikusan tudja vonni a havidíjakat.

Beállítható egy elsődleges bankkártya, ilyenkor ez az első, amit a rendszer megterhel havidíj fizetése esetén.

Egyszerre akár 3 kártyát is regisztrálhatsz, így ha az elsődleges kártyán nincs elég pénz, akkor a rendszer a többi kártyádat terheli meg, így biztosan nem szűnik meg véletlenül sem a hozzáférésed a szoftverhez.

Amikor elsőnek regisztrálsz Orsys partnernek, akkor szükséges megadnod egy működő kártyát, hogy elkezdhesd a rendszer használatát.

Több hónap fizetése előre

Lehetőség van egyszerre több hónap kifizetésére. Ez akkor lehet hasznos, ha előre tudható, hogy nem lesz pénz a bankszámlán a következő levonásnál.

Akkor is érdemes használni, hogy ha az automata rendszer nem tudta levonni a havidíjat, mert mondjuk nem volt elegendő egyenleg a bankszámlán. A bankszámla feltöltése után manuálisan akár 1 hónap fizetésére is van lehetőség.

Ha szeretnél egy vagy több hónapot manuálisan kifizetni, akkor látogass el az adminisztrációs felületen a “Beállítások” alatt az “Előfizetések” menüpontra. Itt válaszd ki, hogy 1, 2 vagy 3 hónapot szeretnél fizetni és a gombok alatt a rendszer kiírja mekkora összeg kerül majd levonásra. Kattints a fizetés gombra és kész. Ha sikertelen volt a tranzakció, akkor az oldal jobb tetején kapsz majd tájékoztatást róla.

Számlák letöltése

A havi díj fizetésénél az Orsys rendszere e-mailben elküldi a kapcsolattartó e-mail címére az e-számlát. Ha ezt valamiért nem találod, vagy szükséged lenne valamelyik számlára, akkor azt a “Számlák” oldalon tudod elérni.

Látogass el az adminisztrációs felületen a “Beállítások” alatt az “Előfizetések” menüpontra és itt görgess le a fő számlák alá. Itt lesz egy narancssárga doboz “Számlák, tranzakciók” elnevezéssel. Kattints a “Részletek” gombra és már meg is jelennek a sikeres és sikertelen tranzakciók.

A táblázatban a következő adatokat láthatod (oszlopok):

  • Dátum: tranzakció napja,

  • Státusz: sikeres vagy sikertelen volt a tranzakció,

  • Számla: sikeres tranzakció esetén a számla sorszáma jelenik meg,

  • Összeg: tranzakció bruttó értéke,

  • Gombok: narancssárga szemecske gomb a számla megtekintése, kék gomb pedig a számla letöltése

A táblázat felül szűrhető státusz alapján, továbbá lehet keresni a számla sorszámok között.

Egyszerre több vendéglátó egység

Egy regisztrált profillal több egységet is lehet egyszerre üzemeltetni. Ilyenkor az előfizetéseket is külön egységekre lehet szabni, tehát lehet egy Mini csomag és egy Alap csomag is.

Ha szeretnél többet megtudni arról, miért lehet hasznos egyszerre több egységet regisztrálni az Orsys rendszerébe, akkor olvasd el a következő cikket: Egyszerre több egység használata és hasznossága

Szezonális szerződés

Amennyiben egy vendéglátó egység csak szezonálisan működik, van lehetőség szezonális szerződés megkötésére, ha pedig már partnerünk, akkor át lehet váltani szezonális szerződésre. A szezonális szerződés lényege, hogy csak 6 hónapot kell egy évben fizetni és a maradék hónapban szüneteltetve van a hozzáférés. Az étterem adatai így nem lesznek törölve, mint például az étlap és vásárlók.

Szezonális szerződés megkötésekor meg kell adni a szezon kezdetének időpontják, mint például március 1. Innentől kezdve fog számolódni a 6 hónap.

Szüneteltetés

Minden partnernek van lehetősége évente egyszer szüneteltetni a szerződését. Ezt azért találtuk ki, hogy ha valakinél kötelező bezárás, felújítás vagy valami probléma miatt abba kellene hagynia az értékesítést. Szerződés szüneteltetésekor megállnak a havi terhelések és eddig kifizetett napok számolása és megszűnik a POS-hoz való hozzáférés. Ezek mellett, ha van hűségidő, annak az ideje is eltolódik.

Szüneteltetésnél egyszerre maximum 3 hónapot lehet kérvényezni.

A szüneteltetést bármikor meg lehet szüntetni, tehát nincs szükség előre meghatározni a vég dátumot, el lehet kezdeni és időközben leállítani.

Szüneteltetés kéréséhez kérjük keresd fel munkatársunk vagy írj az [email protected] e-mail címre. Fontos, hogy add meg az éttermed és vállalkozásod nevét, azt hogy mikortól kérnéd a szüneteltetést és ha tudod akkor, hogy meddig.

Választ kapott a kérdésére?