Az Orsys szoftverébe integrálhatóak különböző ételrendelő portálok, így a rendelések és azok minden adata automatikusan beérkezik a szoftverbe. Más portálokon más fajta beállítások léteznek. Ebben a cikkben azt is megmutatjuk, hogyan tudod kérvényezni az integrációt.
Jelenleg aktív portál integrációk:
Amennyiben olyan ételrendelő portállal dolgozol együtt, aki jelenleg nem támogatja az Orsys integrációt, akkor szólj az illetékes kollégának, hogy keressenek fel minket az [email protected] e-mail címen és tájékoztatjuk őket az integráció lépéseiről.
Foodora integráció
Foodora integráció esetén a rendelések beolvasása lehetséges minden adatával együtt. A rendelések kétféleképpen olvashatóak be: Indirekt és Direkt módon.
Indirekt mód: Ebben az esetben az Orsys felületén a rendelések nem kezelhetők, megmarad a Foodora által adott tablet vagy telefonon, ott kell átvenni a rendeléseket. Átvétel után érkezik be az Orsys rendszerébe.
Direkt mód: Ebben az esetben nem kell használni a Foodora által adott eszközt, a rendelések közvetlen az Orsys rendszerébe érkeznek be, itt kell elfogadni és kezelni.
Mind a saját futáros, mind a Foodora futáros rendelések beérkezhetnek az Orsys rendszerébe, a különbség, hogy amit külsős futár visz ott nincs lehetőség a futárok kezelésére és futár elszámolásra.
Foodora integráció kérvényezése
Ha szeretnéd, hogy a Foodora rendelések beérkezzenek az Orsys rendszerébe, akkor írj az [email protected] e-mail címre. Írd meg a Foodora azonosítód (jellemzően 5-6 betű és szám), valamint azt hogy direkt vagy indirekt összekötéssel használnád. Kollégáink felkeresik a Foodorát és az azonosító alapján kérvényezik az integrációt.
A rendelések rendes és pontos beolvasása miatt, továbbá hogy jó legyen a statisztika, raktárkészlet és NTAK adatkapcsolat, be kell állítanod a Foodora felületén a SKUID-ket. Ezekkel az azonosítók segítségével ismeri fel a rendszerünk, hogy pontosan mit rendeltek a vásárlók.
Az integráció gyors bekötése miatt ne felejtsd ki, hogy direkt vagy indirekt használnád!
Wolt integráció
Wolt integráció esetén a rendelések beolvasása és külön engedély esetén a termékek szinkronizálása is lehetséges. Mind a Wolt futáros, mind a saját futáros rendelések beérkeznek az Orsys rendszerébe.
Wolt esetén nem lehet elhagyni a Wolt tablet használatát. Amikor a Wolt tableten elfogadod a rendelést, akkor érkezik be az Orsys rendszerébe.
Wolt integráció kérvényezése
Ha szeretnéd, hogy a Woltos rendeléseid is beérkezzenek az Orsys rendszerébe, akkor keresd fel a Wolt munkatársait és írd meg nekik, hogy kérnéd az Orsys integrációt. A Wolt munkatársai elküldik nekünk a szükséges kulcsokat és mi azt beállítjuk a rendszerbe.
A rendelések rendes és pontos beolvasása miatt, továbbá hogy jó legyen a statisztika, raktárkészlet és NTAK adatkapcsolat, be kell állítanod a Wolt felületén a SKUID-ket. Ezekkel az azonosítók segítségével ismeri fel a rendszerünk, hogy pontosan mit rendeltek a vásárlók.
Falatozz integráció
Falatozz integráció esetén a rendelések beolvasása és külön engedély esetén a termékek szinkronizálása is lehetséges.
A Falatozz adminisztrációs felülete teljesen kiváltható az integrációval, tehát nem kell felügyelned az Ő felületüket is.
Termék szinkronizáció esetén minden terméked elnevezése, leírása, ára és egyéb adata automatikusan változik a Falatozz felületén, ha módosítod az Orsys rendszerében.
Falatozz integráció kérvényezése
Ha szeretnéd, hogy a Falatozz-os rendeléseid is beérkezzenek az Orsys rendszerébe, akkor írj nekünk egy e-mailt az [email protected] e-mail címre a következő adatokkal:
Éttermed Falatozz-os linkje
Orsys éttermed neve
Ezután kérvényezzük az integrációt és amint megkaptuk, bekötjük a kulcsokat.
VisitMe
VisitMe integráció esetén a rendelések beolvasása lehetséges.
A VisitMe adminisztrációs felülete teljesen kiváltható az integrációval, tehát nem kell felügyelned az Ő felületüket is.
VisitMe integráció kérvényezése
Ha szeretnéd, hogy a VisitMe rendeléseid is beérkezzenek az Orsys rendszerébe, akkor keresd fel a VisitMe kapcsolattartód és kérvényezd tőlük az Orsys integrációt.